شركة دار العالمية

  • Adresse: Al khobar, Kingdom of Saudi Arabia

    ا لخبر المملكة العربية السعودية
    Ville : Al Khobar
  • Tel: 0096638870259 / 0096638870257
    Fax: 0096638870271
    Gsm:

Produits chimiques


   

   شركة دار العالمية هي شركة سعودية تأسست في مدينة الخبر، المملكة العربية السعودية في عام 1980. وتمتلك الشركة خبرة طويلة في قطاع النفط والغاز في المملكة العربية السعودية. ماس هو مزود الخدمة لشركة أرامكو السعودية، أكبر شركة المنتجة للنفط في العالم. يدار ماس من قبل فريق من المديرين الفنيين لديها خبرة طويلة في قطاعي النفط والغاز والبتروكيماويات. MAS المجموعة، جنبا إلى جنب مع الشركاء في المشروع الدولي أن يقدم مختلف الخدمات لشركات النفط والغاز والبتروكيماويات في المملكة العربية السعودية. بالإضافة إلى ذلك، MAS توفير مجال الهندسة / القوى العاملة المهنية لشركات النفط والغاز والبتروكيماويات.

   MAS Group of Companies is a Saudi Arabian Company established in Al-Khobar City, Saudi Arabia in 1980. The company has long experience in the Saudi Arabian oil and gas sector. MAS is a service provider to Saudi Aramco, the largest producing oil company in the world. MAS is managed by a team of professional managers having long experience in the oil and gas and petrochemical sectors.

MAS Group, together with its international venture partners provide various services to the oil, gas and petrochemical companies in Saudi Arabia. In addition, MAS provide Technical/Professional manpower to the oil, gas and petrochemical companies.

Contacter : شركة دار العالمية

Les champs marqués avec une étoile (*) sont obligatoires!